Na veel zoeken oo het internet kwam ik hier terecht.
Ik heb de volgende vragen. Bij import buiten de eu ga ik hier bij de douane btw afrekenen.
Nu gaan er ook intracommunitaire leveringen plaatsvinden, dus met 0% btw. Kan ik de btw terugvragen die ik heb betaald bij import.
Daarnaast worden de goederen opgehaald met een busje, dus geen sprake van vrachtbrief e.d. Hoe kan ik het beste aan mijn administratieve verplichtingen doen...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jpk01
jpk01
Hallo Forumleden,
Na veel zoeken oo het internet kwam ik hier terecht.
Ik heb de volgende vragen. Bij import buiten de eu ga ik hier bij de douane btw afrekenen.
Nu gaan er ook intracommunitaire leveringen plaatsvinden, dus met 0% btw. Kan ik de btw terugvragen die ik heb betaald bij import.
Daarnaast worden de goederen opgehaald met een busje, dus geen sprake van vrachtbrief e.d. Hoe kan ik het beste aan mijn administratieve verplichtingen doen...
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54875-btw-terugvorderen-bij-intracommunitaire-levering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag