Sorry als ik deze vraag op de verkeerde plek stel.
Ik wil binnenkort producten gaan verkopen op Ebay.
Zelf dacht ik er aan om de producten met gratis verzending aan te bieden.
Nu zie ik dat veel andere verkopers dit niet doen. Zij plaatsen de producten
met een lager bedrag op Ebay, maar vragen daarvoor wel verzendkosten.
Nu vraag ik mij af, wat is slimmer? Ik zelf krijg hierdoor het gevoel dat kopers graag een product liever goedkoper aangeboden zien worden en de verzendkosten voor lief nemen. Misschien schrikt mijn hogere prijs met "gratis verzending" juist wel meer af.
Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen.
Met vriendelijke groet,
Milan
P.S. Het gaat om producten die rond de 8 a 9 euro per stuk verkocht worden. Bij andere verkopers worden deze vaak tussen de 4 / 5 euro aangeboden, maar komt daar rond de 2 a 4 euro verzendkosten bij (soms zelf hoger).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Milan93
Milan93
Hallo iedereen,
Sorry als ik deze vraag op de verkeerde plek stel.
Ik wil binnenkort producten gaan verkopen op Ebay.
Zelf dacht ik er aan om de producten met gratis verzending aan te bieden.
Nu zie ik dat veel andere verkopers dit niet doen. Zij plaatsen de producten
met een lager bedrag op Ebay, maar vragen daarvoor wel verzendkosten.
Nu vraag ik mij af, wat is slimmer? Ik zelf krijg hierdoor het gevoel dat kopers graag een product liever goedkoper aangeboden zien worden en de verzendkosten voor lief nemen. Misschien schrikt mijn hogere prijs met "gratis verzending" juist wel meer af.
Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen.
Met vriendelijke groet,
Milan
P.S. Het gaat om producten die rond de 8 a 9 euro per stuk verkocht worden. Bij andere verkopers worden deze vaak tussen de 4 / 5 euro aangeboden, maar komt daar rond de 2 a 4 euro verzendkosten bij (soms zelf hoger).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55270-wel-of-geen-verzendkosten-vragen-op-ebay/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag