Jump to content
Mr.Escoffier
Verberg

Meerdere woningen bezitten en verhuren

vraag

Goedemiddag,

Ik heb in 2014 mijn woning gekocht (zonder hypotheek) en heb in 2016 een tweede woning gekocht met als doel deze te verhuren. Dit verloopt zo soepel dat ik er aan zit te denken om in de komende jaren uit te kijken naar een derde woning. Mijn vraag is: zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en hoe worden jullie door de belastingdienst geïndexeerd?

Ik lees op dit forum al een topic over "het te boven gaan van normaal rendement" maar ben erg benieuwd tot hoe ver ik kan gaan zonder door de belastingdienst aangemerkt te worden als iemand die woningen verhuurt als zijnde ondernemer.

Tot nu toe verloopt het allemaal erg soepel en heb ik mijn tweede woning binnen een paar dagen verhuurd aan een goede huurder, vandaar dat ik erg nieuwsgierig ben naar de mogelijkheden ;)

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Mijn vraag is: zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en hoe worden jullie door de belastingdienst geïndexeerd?

Zolang je de woningen met eigen geld, privé, hebt betaald, blijft het een particuliere belegging of je nou 1 of 100 panden bezit.

Benieuwd naar mijn business? www.liguido.nl - www.youngtech.nl

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 9 leden online en 273 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept