• 0

Beginnen eigen online outlet.

Beste,

 

Mijn naam is Max van Gestel,

 

ik doe momenteel de opleiding Junior accountmanager,

en ik heb interesse in het beginnen van een eigen online outlet in merkkleding.

 

Waarom ik kies voor een online outlet,

omdat deze er simpel weg nog niet zo veel zijn en de marketing van een outlet mij makkelijker lijkt dan een gewone website, aangezien de korting op normaal dure merkkleding de mensen aantrekt (denk aan: Stone island, Moncler, Kenzo)

 

Nu heb ik vanmiddag naar de KvK gebeld, hier werd mij vertelt dat ik eens een bezoek moet brengen aan het World Fashion Centre in Amsterdam, maar de meneer aan de telefoon had er niet zo een vertrouwen in dat zij enthousiast zouden zijn met het idee van een outlet, en dus hoogst waarschijnlijk geen kleding aan mij zouden willen leveren.

 

Nu is mijn vraag aan jullie; Hoe kom ik aan connecties waar ik de kleding kan kopen ? (het liefst bedrijven waar het ook mogelijk is om in kleinere hoeveelheden af te nemen; dus geen 10000e euros want dat heb ik simpel weg niet)

heeft er iemand op dit forum ervaring met het starten / hebben van een eigen online outlet ?

 

alvast bedankt voor jullie tijd,

 

Met vriendlijke groet.

Max

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom ik kies voor een online outlet,

omdat deze er simpel weg nog niet zo veel zijn...

Waarom zouden er niet zoveel zijn?

 

(tromroffel)

 

Omdat bekende en dure merken hun overschotten niet verkopen aan de eerste de beste snoeshaan - zeker niet als ie amper geld heeft.

 

Kijk eens naar TK-Maxx. ;)

 

Of lees By Invitation Only van de ondernemers achter Gilt, waarin goed uitgelegd wordt waarom luxemerken voorzichtig zijn om hun prijsimago te beschadigen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.