• 0

Zonder netwerk ben je nergens?

Op internet lees ik dat netwerken van wezenlijk belang is, sterker nog dat je zonder netwerk nergens komt. Wat ik me eigenlijk afvraag wat dit nou exact inhoudt behalve contacten leggen. Tegenwoordig is het met internet en social media niet moeilijk om nieuwe contacten te leggen maar toch blijf ik het moeilijk vinden om de juiste schakel te vinden.

 

Wanneer spreekt men van netwerken? Ik krijg het idee dat men het juist niet waardeert als je de directeur out of the blue een mailtje stuurt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ben ervan overtuigd dat het opbouwen van een goed netwerk essentieel is. Veel mensen denken direct aan extra sales bij een groter netwerk, maar belangrijker is dat je netwerk je verder brengt. Je helpt bij problemen. Als sparringspartner kan optreden. Elkaar versterken. Daarin zit voor mij de kracht van het hebben van een divers netwerk, zodat mensen vanuit verschillende invalshoeken met een frisse blik en originele bril elkaar verder helpen bij alles wat er op hun pad komt.

 

Volledig mee eens. Goede, duidelijke aanvulling, +1 daarvoor (edit: nog niet mogelijk, waarschijnlijk vanwege je lage postaantal). We kunnen het ook een 'supportnetwerk' noemen. Of een 'ondernemers backup'.

 

Niemand heeft geen netwerk. Je hebt altijd wel iemand waarmee je contact onderhoudt.

En zo is het! Perfect verwoord. En men kan zijn/haar netwerk altijd verder uitbreiden door in contact te komen (middels aanbevelingen) met het netwerk wat toebehoort tot elk individueel persoon in je netwerk. Oftewel: alle personen/contacten in je netwerk, hebben elk ook weer een eigen netwerk.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.