Weekend verhalen.

Aanbevolen berichten

Nou niet erg braaf geweest, ;)

 

Maar goed gegeten. Toch ook de barman incl. een toekomstig partner van hem een hart onder de riem gestoken met hun toekomst plannen.

 

De barman die ik ken gaat per 1 Oktober naar Curacou om daar een café op te zetten. Gezellige avond maar mischien to weer iets te veel op. 8)

O ja dat was vrijdag.

 

Zaterdag gelezen en filmpje gekeken. (Sorry wat burgerlijk)

Zondag weer boek uit en besloten om strategiën ongewoon te wijzigen.

Volgens Amerikaanse uit spraak (Ropa-a-dope).

 

Mischien kennen de ouderen onder ons de uitspraak uit de sport geschiedenis. Er mag weer geraden worden. ;D

 

Anders meld ik hem wel met uitleg in een ander onderdeel op dit Forum hier.

 

1 clue, het heeft helemaal niets met drugs te maken.

Link naar reactie

vrijdag... eerst gebabbeld over de virtuele winkelstraat (erg gezellig) toen om 02:00 begonnen met uitgaan. Was erg gezellig ;D

 

Zaterdag wat bijgekomen en bij wat kennisen mexicaans wezen eten.

 

Zondag naar de sportschool (brakjes, maar mijn vrouw gaf les dus dat was leuk) en s'avonds naar het sundays festival op scheveningen (errug leuk, bedankt voor de tip Gforce! :) )

 

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Vrijdagavond,..gechat met 2 dames en 1 heer, dat was errug leuk! :D

 

verder wat koorts etc.. dus ik heb nu nog een was liggen van hier tot Tokio....(Als dit geen OFF TOPIC melding is! )

voel me nu ook erg schuldig....al zittend achter de pc, maar ach..ik huur wat kabouters in en klaar is kees ;D

 

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Vrijdagmiddag was ik al helemaal in the mood. Maar het werk vlotte toch niet zo als ik met mijn fantasie bedacht had, dus was ik later thuis en heb ik de borrel geskipt. Ben ik op Kijkduin boulevard uit eten gegaan met husband Edje die bij de koffie al begon te gapen, dus was ik vroeg thuis.

Zaterdag werken in het café en rond 3 nacht naar de Paap gegaan. Voor mij nog steeds dé place to be in Den Haag, omdat ik altijd gezellig na sluit mag blijven hangen. Met het personeel op great screen mister Bean filmpjes zitten kijken (hilarisch als je genoeg drank op hebt) en was het weer half 7. Edje is wel wat gewend van me maar wordt toch knorrig van dit soort tijdstippen. Dus ben ik heppidepeppi met een hele kattenbak in mijn hoofd rond half 10 mijn bed weer uitgegaan. Koffie drinken, mijn auto ophalen in de stad, katertjes wegdrinken op het strand tot de man met de hamer langskwam. Naar huis, spontaan borrelaars over de vloer gehad en ge-bbknoeid.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.