Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BramLi
BramLi
Beste lezers,
Ik ben niet lang geleden een eigen bedrijfje begonnen en zit nu met een vraag waar ik niet uit kom.
Vanaf augustus ga ik een opdracht aan waarvoor ik 4 uur per week bezig ben. Dit zal tot volgend jaar juli zijn. Nu gaat de betaling komende week in zijn geheel gebeuren waardoor de opdracht voor mijn administratie totaal in 2017 valt. Aangezien ik dit jaar nog niet zulke enorme inkomsten heb is het voor de belastingaangifte geen probleem dat de winst hierdoor in 2017 hoger uitvalt maar het is natuurlijk wel onrealistisch. De werkzaamheden zijn vrijgesteld van btw.
Hoe moet ik hiermee omgaan? Moet ik het 'gewoon' in 2017 compleet inboeken of hoe kan ik het anders splitsen over 2017 en 2018?
Alvast bedankt!
Bram
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag