Ik heb de kans een winkeltje te huren. Daarin wil ik Scandinavische kado-artikelen verkopen, kunstobjecten en workshops houden.
Ik verwacht in eerste instantie niet heel veel transacties. De huidige eigenaresse heeft I Zettle, alleen een pin en een kassa om aan te slaan. Ik wil alleen laten pinnen omdat ik geen contant geld in de zaak wil.
Is het dan voldoende een handgeschreven bon te overhandigen en het bedrag in te voeren in de pin?
Of moet ik direct een duur online kassa/voorraadsysteem aanschaffen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hannekejoosen
hannekejoosen
Goedemorgen,
Ik heb de kans een winkeltje te huren. Daarin wil ik Scandinavische kado-artikelen verkopen, kunstobjecten en workshops houden.
Ik verwacht in eerste instantie niet heel veel transacties. De huidige eigenaresse heeft I Zettle, alleen een pin en een kassa om aan te slaan. Ik wil alleen laten pinnen omdat ik geen contant geld in de zaak wil.
Is het dan voldoende een handgeschreven bon te overhandigen en het bedrag in te voeren in de pin?
Of moet ik direct een duur online kassa/voorraadsysteem aanschaffen?
Kunnen jullie me hierin adviseren?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56634-kassabonfactuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag