• 0

Kassabon/Factuur

Goedemorgen,

 

Ik heb de kans een winkeltje te huren. Daarin wil ik Scandinavische kado-artikelen verkopen, kunstobjecten en workshops houden.

Ik verwacht in eerste instantie niet heel veel transacties. De huidige eigenaresse heeft I Zettle, alleen een pin en een kassa om aan te slaan. Ik wil alleen laten pinnen omdat ik geen contant geld in de zaak wil.

 

Is het dan voldoende een handgeschreven bon te overhandigen en het bedrag in te voeren in de pin?

Of moet ik direct een duur online kassa/voorraadsysteem aanschaffen?

 

Kunnen jullie me hierin adviseren?

 

Alvast bedankt!

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je iZettle gebruikt kun je een kassabon mailen of als je een bonprinter er op aansluit afdrukken. Met iZettle functioneert je slimme telefoon of tablet als kassa. Makkelijk in gebruik en je betaalt per transactie een provisie.

 

Online kun je precies zien wat en wanneer je hebt verkocht en de rapportages gebruiken voor je administratie.

 

Link naar reactie
  • 0

Het werkt ook gewoon op je telefoon... Die transactiekosten vallen reuze mee, goedkoper dan een abonnement met pinapparaat bij een bank, zeker met lage omloopsnelheid. Een kassa plus pinapparaat plus abonnement voor het pinapparaat aanschaffen is ook niet gratis. Toen ik voor de keus stond heb ik voor iZettle gekozen, die gebruik ik op mijn telefoon en ook mijn vrouw kan haar telefoon als kassa gebruiken. Maar er zijn nog andere mobiele pinaanbieders, misschien dat die lagere transactiekosten hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.