Geplaatst: 7 juni 200520 j Henkie 7 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Sinds kort ben ik hoofd PR van een schaak vereniging. Maar omdat schaken geen populaire sport is krijgen we moeilijk nieuwe leden. Mijn vraag is dan ook hoe nieuwe leden het beste te werven zijn? Elke advies is welkom Groet
Geplaatst: 7 juni 200520 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Beste Henkie, Het lijkt mij dat schaken een 'lokale' sport is, dus dat je de publiciteit in de lokale bladen moet opzoeken. Organiseer schaakbijeenkomsten, interessante wedstrijden (openluchtschaken, onderwaterschaken, etc.) en verzorg (kosteloos) een training voor nieuwe mensen. Daar haal je zeker de media mee! Persoon Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 7 juni 200520 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Beste Henkie, Omdat dit topic niets met ondernemen te maken heeft gaat hij op slot. Ik denk ook dat je vraag beter op zijn plaats is op Marketingforum.nl
Henkie
Sinds kort ben ik hoofd PR van een schaak vereniging. Maar omdat schaken geen populaire sport is krijgen we moeilijk nieuwe leden.
Mijn vraag is dan ook hoe nieuwe leden het beste te werven zijn?
Elke advies is welkom
Groet