Het volgende is er gaande; Heb een woonwinkel pand prive aangeschaft. Gebruik het winkel gedeelte als werk (grotendeels administratie/ telefoneren mailen) en opslagruimte en ook ontvang ik er zo nu en dan een klant met een bakje koffie... Verder doe ik mijn werk "onderweg" daar ik een handelsonderneming heb en een redelijk % verkocht word vanaf de foto (mail en/of whatsapp). Gas/ water/ licht opstalverzekering is niet apart, maar gebruik ik dus ook deels voor mijn zaak. Hoe kan ik hier wat van "terug zien" / als kosten boeken ZONDER dat ik het woonwinkel pand (deels-) op de balans zet? Overigens woon ik zelf in het woon gedeelte..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Handelsonderneming
Handelsonderneming
Hallo Allemaal,
Het volgende is er gaande; Heb een woonwinkel pand prive aangeschaft. Gebruik het winkel gedeelte als werk (grotendeels administratie/ telefoneren mailen) en opslagruimte en ook ontvang ik er zo nu en dan een klant met een bakje koffie... Verder doe ik mijn werk "onderweg" daar ik een handelsonderneming heb en een redelijk % verkocht word vanaf de foto (mail en/of whatsapp). Gas/ water/ licht opstalverzekering is niet apart, maar gebruik ik dus ook deels voor mijn zaak. Hoe kan ik hier wat van "terug zien" / als kosten boeken ZONDER dat ik het woonwinkel pand (deels-) op de balans zet? Overigens woon ik zelf in het woon gedeelte..
vrgr. En bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57405-kosten-werkruimte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag