Lundahl Geplaatst: 11 februari 2018 Lundahl 1 0 Geplaatst: 11 februari 2018 goede middag. Ik heb op dit moment een zzp (taxi) Nou zou ik graag mijn auto willen delen met een andere zzper om kosten te besparen. het lijkt er op dat dit niet zo makkelijk gaat. En de twee zaken omzetten naar vof kost ook redelijk veel geld. heeft er iemand misschien advies of ideen om dit goed aan te kunnen pakken. Link naar reactie
0 Cosara Geplaatst: 11 februari 2018 Cosara 6,5k 19 978 Geplaatst: 11 februari 2018 heeft er iemand misschien advies of ideen om dit goed aan te kunnen pakken.Voor de verlening van een taxivergunning dient de taxi op naam te staan van de eigenaar van de eenmanszaak, of bij één of meerdere firmanten, als er sprake is van een vof. Eén taxi kan dus niet op naam van twee ondernemingen staan. Maar je kunt de andere ZZP'er toch inhuren als chauffeur? Let wel .. je huurt de ZZP'er in als chauffeur, en verhuurt de taxi niet aan de ZZP'er. Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box. Link naar reactie
Lundahl
Lundahl
goede middag.
Ik heb op dit moment een zzp (taxi)
Nou zou ik graag mijn auto willen delen met een andere zzper om kosten te besparen.
het lijkt er op dat dit niet zo makkelijk gaat. En de twee zaken omzetten naar vof kost ook redelijk veel geld.
heeft er iemand misschien advies of ideen om dit goed aan te kunnen pakken.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag