Ga naar inhoud
Geplaatst:

Attent Limburg

goeden middag:

Ik ben actief op verzekeringsgebied en hypotheken en heb ook een facebook pagina. Regelmatig worden hier nieuwsberichten geplaatst. Als ik die wil promoten, dan krijg ik van facebook te horen dat de promotie is afgekeurd omdat dit over wonen/ hypotheken gaat. Ook als ik een losse advertentie plaats gebeurd dit.

Nu komen er natuurlijk heel veel advertenties langs over hypotheken enz.

Hoe kan dit, heeft iemand er ervaring mee?

Featured Replies

Geplaatst:

Richard Theuws

na wat googlen heb ik dit stuk gevonden: https://www.hoole.co/real-estate-ads-blocked-facebook/

If your ad is classified systematically by Facebook as being in this category, and you are not actually being discriminatory, there is pretty much nothing you can do.

Secondly, Facebook added a feature that requires housing, employment and credit advertisers to “self-certify” that ads placed on the social media network are compliant with anti-discrimination laws.

Ik zou dan ook proberen contact te zoeken via https://www.facebook.com/business/help, er is in Nederland een kantoor van Facebook dat adverteerders ondersteunt dus die zou je misschien moeten kunnen bereiken.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Geplaatst:

Attent Limburg

• Auteur

super, hier kan ik iets mee

Geplaatst:

KaatVH

super, hier kan ik iets mee

Hopelijk heb je al wat teruggehoord, kan soms wel een poos duren bij Facebook :) Wat je ook nog kan doen, is 'beroep aantekenen' tegen de afgekeurde ads. Dan worden ze namelijk door een medewerker nagekeken en niet meer door een bot (dat heeft bij enkele van mijn klanten ook al goed geholpen). Succes ermee!

Geplaatst:

Attent Limburg

• Auteur

dank je wel voor de terugkoppeling, maar facebook heeft direct gereageert en iets veranderd in mijn account en nu worden alle advertenties direct goed gekeurd.

medewerker mocht me alleen niet vertellen wat er veranderd was.

Geplaatst:

KaatVH

Ah, fijn nieuws!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.