Jump to content

Richard Theuws

Moderator
  • Content Count

    1,384
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Richard Theuws last won the day on May 28

Richard Theuws had the most liked content!

Community Reputation

138

Personal info

Register

  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    36-40
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    marketingfacts, boom

Company info

  • Location
    Bladel
  • Phone number
    0497555320
  • Branch
    Relatiebeheer
  • Branch 2
    Groothandel
  • Branch 3
    Overig
  • Website address

Vision

  • I'm looking for people who
    serieus werk willen maken van hun promotie, merchandise of bedrijfsimago.
  • My opinion about entrepeneurship
    gewoon doen.
  • My opinion about innovation
    noodzakelijk!
  1. Moeilijk te beoordelen, maar klinkt alsof je er zelf al uit bent (zeker gezien je username hahahaha). Je kunt natuurlijk gewoon het gesprek aan gaan en jouw tegenbod neerleggen. Wel belangrijk om bij stil te staan is hoe hard je partners nodig gaat hebben, en voor jezelf op een rijtje te zetten wat je daar voor over hebt.
  2. Even voor mijn duidelijkheid; je bedoelt niet 'mag ik deze ook in rekening brengen aan mijn klant', toch? Mocht je dat wel bedoelen dan zou ik dat zeker vooraf even afstemmen met die klant namelijk.
  3. Zelfs met 'gewoon' een Vlaamse compagnon was het een crime tot en met, tientallen formulieren, onderzoeken etc. Zelfs tussenkomst van huisbankier van compagnon ING (BE) bood geen uitsluitsel. Wel gelukt overigens, maar minder makkelijk dan we gedacht hadden dus.
  4. Yep, een linkje van goeie nieuwswebsites is best wat waard, ook als het "niet gelezen wordt". De PR die ik met die poepende vogel heb gehaald heeft bijvoorbeeld ook voor een flinke stijging in de organische zoekresultaten van Google gezorgd.
  5. hehe nou ja, op zich vind ik zo'n reminder helemaal niet erg. Door de jaren heen best wat pers weten te halen in komkommertijd.
  6. Hoi Ian en Thomas, Welkom op Higherlevel. Op http://www.enterpriseeuropenetwork.nl/ kun je een overzicht vinden van Europese bedrijven die zich aangesloten hebben bij dat netwerk. Daarnaast organiseert de KvK ism de Modefabriek ook een FashionMatch, en sourcing-trips naar diverse landen. Meer info daarover via https://www.b2match.eu/fashionmatch-7thedition/contact Succes!
  7. nee volgens mij niet, daarom is die MOSS regeling er juist gekomen, maar als ik me niet vergis is de handhaving onder de drempelbedragen wel nog uitgesteld. Ik zou je echter sowieso aanraden om een goede accountant te zoeken die bekend is met verkoop van digitale diensten via internet, die weten er echt veel meer van dan wat mensen op een forum.
  8. Er zijn overigens diverse VATMOSS tools op de markt, voor vrijwel ieder E-commerceplatform. Dus als je online verkoopt (wat ik verwacht) kun je dat direct integreren in je site.
  9. Toelichting, ik bedoel dus bijvoorbeeld hoe je in aanmerking kunt komen voor dit soort regelingen: https://cmweb.nl/2019/02/jaarlijks-48-miljoen-voor-scholing-in-mkb/
  10. Bedankt voor je input Hans, maar de vraag is dus juist of er een (en zo ja welke) accreditatie nodig is zodat onze klanten de kosten aan kunnen merken als bedrijfs- / studiekosten. De reden dat ik naar subsidies vraag; ik ben al betrokken bij een project wat zich richt op duurzame inzetbaarheid en waar de helft van de kosten onder een ESF subsidie vallen. Zo’n regeling maakt het natuurlijk veel aantrekkelijker en gemakkelijker voor potentiële klanten. Hoe ik het verder op moet zetten weet ik wel, en waar je dat ‘pretenderen’ vandaan haalt is mij een raadsel.
  11. hehe als je beter oplet is het ook een stuk minder zuur voor je klant... Ik denk dat je het zelf ook erg vervelend zou vinden als je erachter komt dat je 3 jaar geleden iets per ongeluk dubbel betaald hebt.
  12. Ik ben samen met 2 andere partijen voornemens om wat specifieke trainingstrajecten te ontwikkelen voor ondernemers. Nu zijn studiekosten in principe natuurlijk volledig aftrekbaar, maar moet onze organisatie ergens aan voldoen om dat mogelijk te maken? Ook ben ik nieuwsgierig of er bijvoorbeeld mogelijkheden voor subsidie zijn, en hoe het met opleidingsfondsen werkt. Ik heb zelf al best e.e.a. afgegoogled maar vind vooralsnog vooral uitleg over hoe het voor werkgevers in elkaar zit, en niet voor de aanbieders van trainingen, studies e.d. Alvast hartelijk dank voor jullie input!
  13. Ennnn gisteren een ge-wel-dig stuk in de Nieuwe Revu 🙂
  14. Eens met Jaap hoor, en natuurlijk moet het eerst een keer 'fout' gaan voor je dat inziet. Volgende keer evt bij je klant laten leveren (kun je je eigen bestelling alsnog meenemen), of bij een bekende met een bedrijf/loods. Als je duidelijk aangeeft dat er géén heftruck aanwezig is en je dus een vrachtwagen met laadklep wil dan gaat dat vrijwel altijd goed. Die chauffeur wil namelijk ook niet met de hand lossen zoals je al ervaren hebt 🙂
  15. Haha best geslaagde "actie"... Update: - Telegraaf (incl. video dus) - RTL Online - Het Laatste Nieuws (BE) - Eindhovens Dagblad - Omroep Brabant - Jeugdjournaal (TV) - EditieNL (TV) - De Beste Social Media - DIWMOTZ Een beetje een overzicht via de google opdracht "cor scholekster"

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept