Ik was benieuwd of iemand goede ervaringen heeft met een fulfilment bedrijf regio Noord Brabant. Liefst in Eindhoven.
Wil graag dit gedeelte van mijn bedrijf gaan uitbesteden. Maar wat ik zelf tegen kwam was nog niet heel overtuigend. Sommige sites niet eens een SSL certificaat dus hoe betrouwbaar ben je dan.
Andere 2x aanvraag gedaan maar niks gehoord. Als ze dat al niet goed regelen heb ik er ook niet zo vertrouwen in.
Liefst lever ik zelf mijn voorraad (scheelt veel verzendkosten) en zit zelf in Eindhoven/Son.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bvd
bvd
Ik was benieuwd of iemand goede ervaringen heeft met een fulfilment bedrijf regio Noord Brabant. Liefst in Eindhoven.
Wil graag dit gedeelte van mijn bedrijf gaan uitbesteden. Maar wat ik zelf tegen kwam was nog niet heel overtuigend. Sommige sites niet eens een SSL certificaat dus hoe betrouwbaar ben je dan.
Andere 2x aanvraag gedaan maar niks gehoord. Als ze dat al niet goed regelen heb ik er ook niet zo vertrouwen in.
Liefst lever ik zelf mijn voorraad (scheelt veel verzendkosten) en zit zelf in Eindhoven/Son.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58856-ervaringen-fulfilment-bedrijf-noord-brabant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag