We hebben hier een kleine discussie over de wettelijke geldigheid van een huurovereenkomst die nu op papier staat, maar in de toekomst vervangen moet worden door een app. Dit gebeurt al bij veel verhuurders, nou mag dat nooit een argument zijn om te zeggen dat het dus mag. Er zijn een paar mensen overtuigd dat het op papier MOET. Volgens mij is dat niet zo. Wat is hier het geval? Kan ik als autoverhuurder papierloos gaan werken door de huurovereenkomsten te vervangen door een app waarin dezelfde stappen worden doorlopen, maar digitaal wordt ondertekend op een telefoon/iPad.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chris_H
Chris_H
We hebben hier een kleine discussie over de wettelijke geldigheid van een huurovereenkomst die nu op papier staat, maar in de toekomst vervangen moet worden door een app. Dit gebeurt al bij veel verhuurders, nou mag dat nooit een argument zijn om te zeggen dat het dus mag. Er zijn een paar mensen overtuigd dat het op papier MOET. Volgens mij is dat niet zo. Wat is hier het geval? Kan ik als autoverhuurder papierloos gaan werken door de huurovereenkomsten te vervangen door een app waarin dezelfde stappen worden doorlopen, maar digitaal wordt ondertekend op een telefoon/iPad.
Wij verhuren de toekomst: www.ec-rent.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59131-wettelijke-geldigheid-digitale-overeenkomst-app-formulier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag