Sinds twee jaar wordt ik ingehuurd als zelfstandige. In die tijd heb ik zakelijk een auto aangeschaft (financial lease).
Nu is mij onlangs een functie in loondienst aangeboden. Dit betreft een functie van 32 uur. Hiernaast zal ik een kleine groep klanten blijven bedienen vanuit mijn eenmanszaak.
Kan de auto op de balans blijven staan? Met welke kosten dien ik rekening te houden?
Ik kan nergens terugvinden wat de regels zijn hieromtrent. Ik verwacht dat mijn inkomsten als zelfstandige de autokosten niet zullen dekken (er wordt nu nog afgeschreven).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MarietteLK
MarietteLK
Sinds twee jaar wordt ik ingehuurd als zelfstandige. In die tijd heb ik zakelijk een auto aangeschaft (financial lease).
Nu is mij onlangs een functie in loondienst aangeboden. Dit betreft een functie van 32 uur. Hiernaast zal ik een kleine groep klanten blijven bedienen vanuit mijn eenmanszaak.
Ik kan nergens terugvinden wat de regels zijn hieromtrent. Ik verwacht dat mijn inkomsten als zelfstandige de autokosten niet zullen dekken (er wordt nu nog afgeschreven).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61652-auto-op-balans-laten-staan-bij-loondienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag