Gast Edwinvdw Geplaatst: 4 augustus 2005 Gast Edwinvdw Geplaatst: 4 augustus 2005 Beste mede HL-ers Graag leg ik mijn vernieuwde eigenondernemingsplan aan jullie voor, een gecensureerde versie is direct online te bekijken via http://allinwebsite.nl/pl/index.html de volledige versie inclusief investeringsbegroting(en) stuur ik op aanvraag per mail. Alvast bedankt voor jullie oordeeel, tijd en moeite Link naar reactie
0 Hendrik M Geplaatst: 5 augustus 2005 Hendrik M 81 0 Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik was al even bezig met het plan maar moest het woensdag halfoverkop versnellen omdat ik voor vrijdag geld moest hebben voor de huur, die datum heb ik kunnen verplaatsen waardoor er nu tijd is om door bijvoorbeeld telemarketing activiteiten aan dat bedrag te komen. Begrijp ik goed dat het jouw verwachting was dat je met een woensdag, versneld, in elkaar gezet plan op vrijdag al geld van een of meer investeerders in handen zou hebben zodat je daarmee de huur zou kunnen betalen? Hendrik Link naar reactie
0 Gast Edwinvdw Geplaatst: 5 augustus 2005 Gast Edwinvdw Geplaatst: 5 augustus 2005 verwachting niet, hoop wel. Tevens heb ik in ieder geval het aanbod dat ik bij de bank nog aan mag kloppen als ik een goed ondernemingsplan heb.(ik heb die afspraak gemaakt met mijn contactpersoon ) Link naar reactie
0 Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 je openheid hier getuigt in iedergeval wel van lef. ik zou eens het programma van de kvk gaan volgen: maken van commercieel plan, financieen, etc. tim Link naar reactie
0 chielsen Geplaatst: 5 augustus 2005 chielsen 305 2 Geplaatst: 5 augustus 2005 [Off topic] Gas/water/elektrische tijd € 1,200.00 Sorry kan het niet laten, vond hem zo grappig! We Moji - Gratis Enquetes maken Link naar reactie
Gast Edwinvdw
Gast Edwinvdw
Beste mede HL-ers
Graag leg ik mijn vernieuwde eigenondernemingsplan aan jullie voor, een gecensureerde versie is direct online te bekijken via
http://allinwebsite.nl/pl/index.html
de volledige versie inclusief investeringsbegroting(en) stuur ik op aanvraag per mail.
Alvast bedankt voor jullie oordeeel, tijd en moeite
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag