Connectie vanuit Tsechië

Aanbevolen berichten

Ik ga eerdaags naar Tjechië en daar ik laatst in Bulgarije mijn mobieltjes niet kon gebruiken, nog maar eens naar de mobiele telefoonwinkel en de vraag voor gelegd hoe dat nou kon en hoe te handelen in Tjechië.

 

We gaan met wee mobieltjes weg:

De één heeft een debitel abonnement, sim vrij.

De ander een prepaid Hi, sim vrij.

 

Beide zouden het moeten doen, maar ik maak me zorgen gezien mijn ervaring vanuit Bulgarije toen ze ook zeiden dat het kon.

 

Webpagina's onderzoekend zou ik het volgende moeten doen:

 

- Voor de Hi zou ik eerst *100* moeten draaien, dan krijg ik een smsje terug en dan wordt ik terug gebeld. Snap daar niks van. Door wie wordt ik dan terug gebeld? Door degene die ik bel! Of is het een activering?

 

Hoe weet ik nou zeker dat ik straks bereikbaar ben?

Overigens overweeg ik denk ik toch maar om gewoon mijn voice mail aan te laten, zodat ik die daar vandaan kan afluisteren.

 

Laat ik maar niet gaan proberen om mijn e-mail te gaan kunnen lezen, kom ik niet meer aan vakantie toe:-)

 

Iemand ervaring met Tjechië?

 

Wat kan ik meer doen ter voor bereiding om mezelf meer zekerheid te geven dat ik daar bereikbaar ben?

 

Perry

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Het lijkt erop dat er geen roamingovereenkomst is voor Hi Prepray in Tjechie, tenzij je aan de Oostenrijkse of Duitse grens je tentje zet.

 

mm, even op mijn behoefte door bordurend om zeker te weten dat het werkt, zou je dat eigenlijk hier vandaan moeten kunnen uittesten.

 

Kan dat (nog) niet?

 

Je belt een nummer uit Tjechië en je simuleert dat je daar vandaan belt...mm vast weer een behoefte die alleen ik heb:-)

 

Vernam net dat ik ook daar een sim kaart kan kopen. Nou goed mocht ik niet meer reageren...ik zit in tjechië:-)

 

 

Perry

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.