Ga naar inhoud
Geplaatst:

thom_initium

Il wil op Ilse.nl een aantal keywords sponsoren zodat deze bovenaan komen te staan bij de zoekresultaten.

Nu zijn de kosten afkankelijk van de hits. Hoe kan ik nu van tevoren weten hoeveel hits het betreffende woord gaat krijgen. Zijn hier ook geen maximale bedragen voor af te spreken.

Iemand hier slechte (of goede) ervaringen mee?

Featured Replies

Geplaatst:

TomH

volgens mij gaat dit via overture die ook tools bied die dit soort dingen voor je uitzoeken. support van overture is redelijk.

Geplaatst:

XYZdotCLUB

De sponsorlinks op Ilse gaan via hun jv met de Goudengids: Value 4 Money. Daarnaast werkt V4M ook samen met Overture.

Kosten zijn, net zoals bij Google Adsense, afhankelijk van wat ben je bereid bent "per click" te betalen. En natuurlijk het aantal "hits" dat je binnenhaalt met het betreffende keyword.

Minimale kosten per click zijn hier vastgesteld op 0,15 €

Voor de rest zijn het gebruik van keywords, de kosten, voor en nadelen, bevindingen, adsense, enz. hier al uitgebreid besproken.

Geplaatst:

jacky55

Thom,

De adwords campagne van v4m (value for money, voor Ilse, gouden gids, wanadoo, rtl, enz)

ziet er goed uit. De prijzen per click zijn in te stellen, maximum aantal kosten is goed te controleren en de trefwoorden zoek mogelijkheden om zoveel mogelijk goede trefwoorden te bepalen is vergelijkbaar met die van Google. Stoppen kan op ieder gewenst moment (lijkt wel een reclame boodschap!) dus wat let je? Gewoon voor even uitproberen.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Gast arrowman

Ik wil op Ilse.nl een aantal keywords sponsoren

Waarom op Ilse? De overgrote meerderheid van de Nederlanders zoekt met Google.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.