Begin dit jaar heb ik vanuit mijn holding een andere onderneming overgenomen. Nu vroeg ik me af hoe ik dat op de balans van mijn holding zet?
De koopsom die is afgesproken is een koopsom op afbetaling. Elke maand maak ik een bedrag over voor de periode van x jaar tot de volledige koopsom is betaald. Op welke grootboekrekening boek ik die betalingen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sandra MB
Sandra MB
Beste lezers,
Begin dit jaar heb ik vanuit mijn holding een andere onderneming overgenomen. Nu vroeg ik me af hoe ik dat op de balans van mijn holding zet?
De koopsom die is afgesproken is een koopsom op afbetaling. Elke maand maak ik een bedrag over voor de periode van x jaar tot de volledige koopsom is betaald. Op welke grootboekrekening boek ik die betalingen?
Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groetjes,
Sandra
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63321-bedrijf-overgenomen-hoe-boek-ik-dat-op-mijn-balans/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag