• 0

ondernemingsvormen

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Raatje,

 

Welkom op higherlevel. Dit onderwerp is al een paar keer besproken. De meeste informatie hier over vind je in het Juridische en fiscale zaken forum.

 

Als je een meer concrete vraag hebt zoals: "welke ondernemingsvorm past het beste bij mijn concept?" Dan kan je die ook daar stellen.

 

Zorg er voor dat je zo veel mogelijk informatie geeft, je idee of een korte summary van je markt, heb je partners of doe je het alleen, wil je met investerders beginnen, moet je geld lenen, is het idee nationaal of internationaal, etc etc.

Hoe meer info hoe beter je antwoord. ;)

 

in ieder geval onwijs veel succes en veel plezier op HL!

 

Den

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Beste Raatje,

 

Voor algemene informatie kan je vanzelfsprekend via search op deze website het nodige vinden doch ook via http://www.dreamstart.nl onder de rubriek "officieel regelen" tref je een overzicht aan van rechtsvormen. Als je nog meer info wil kan je een bezoek afleggen bij de kamer van koophandel of hun website. Als je daarna nog specifieke vragen hebt die niet in de higherlevel site te vinden zijn hoor ik het nog wel.

 

Succes!

 

Lawman

Lawman

Ondernemingsrechtadviseur

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 291 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.