Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Leen1967
Leen1967
In 2018 hebben we een bedrijf overgenomen. Niet elke leverancier heeft hiervoor nieuwe contracten aangeboden.
Nu willen wij per april 2020 een nieuw planningssysteem gaan gebruiken en heb ik de oude leverancier een mail gestuurd en aangegeven de samenwerking te beeindigen.
Nu geven zij aan dat we minimaal een jaar opzegtermijn hebben.
Deze afspraken hebben ze met de oude eigenaar gemaakt en hebben wij niet getekend. Sterker nog: het contract hebben wij niet eens. Dat beaamde zij ook want een mail van de oude eigenaar was voor hun voldoende. En omdat wij elke maand betalen zagen zij de noodzaak er niet van in om een nieuw contract bij ons voor te leggen.
Kan een bedrijf dan toch ons verplichten om nog een jaar door te betalen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag