Jump to content

MrHTTP

Legend
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

MrHTTP last won the day on February 22

MrHTTP had the most liked content!

Community Reputation

17

Personal info

  • Gender
    Male
  • First name
    Mark

Company info

  • Location
    Tilburg
  1. Als je het zeker wilt weten koop je norm lijkt mij... Via https://kennisbank.isso.nl/publicatie/isso-sbrcurnet-publicatie-809-brandveilige-doorvoeringen/2014 kun je klikken naar een inkijkexemplaar: https://issuu.com/stichtingisso/docs/issuu_isso-sbr_809_2014 Misschien onthult dat nog wat voor je. De actuele versie van 809 is de 2014 revisie (voorgangers waren 2000 en 2010). De errata van 2010 is beschikbaar via https://kennisbank.isso.nl/publicatie/isso-sbrcurnet-publicatie-809-brandveilige-doorvoeringen/2010 ... https://documenten.isso.nl/s/Sj0-vjR41EjtNoxyqORSQK3mLEWVyZeJ/ISSOSBR809versie2010.pdf Dit verwijst ook naar verschillende normen (die wellicht ook in de 2014 revisie staan...) Daarnaast verwijst Bouwbesluit 2012, hoofdstuk 2, ook naar vele normen inzake brandveiligheid https://rijksoverheid.bouwbesluit.com/Inhoud/docs/wet/bb2012/hfd2 (zoek op 'brand' of 'brandveilig' op de pagina zelf)
  2. Nou ik kwam dus bij een arbodienst op de laatste pagina in de voorwaarden wel wat tegen over uitwisselen van informatie over PMO + verzuim + UWV. Maar dat staat of valt dus niet bij een formuliertje... https://www.arboned.nl/uploads/toolkit/ArboNed_Opdrachtformulier_Vrij_2017.pdf
  3. Moet ie hier dan niet gewoon tussen staan? https://www.uwv.nl/werkgevers/formulieren/index.aspx Ligt die verantwoordelijkheid dan niet bij de bedrijfsarts/arbodienst? Zie formulier: Invullen verklaring bedrijfsarts onder categorie Ziekte Maar bij het PMO is nog niet per se sprake van ziekte ... Ja logisch. Dat is jouw juridische plicht als werkgever. Ik heb toch echt het idee dat je iets wilt bewijzen met een formuliertje dat niet bestaat (omdat het geen juridische eis is) en je daarom er ook geen info over kunt vinden. Wat ik voorstelde is een vorm van bewijs opbouwen voor jezelf zodat je er misschien beter van slaapt.
  4. Overhandig je personeel een brief op naam met uitleg over het PMO met keuze opties (aanvinken) 1) ik wil gebruik maken van het PMO, 2) ik wil geen gebruik maken van het PMO. Hang er een redelijke inlevertijd aan en vraag om datum en handtekening in te vullen bij het inleveren. Diegene die niet reageren spreek je nog even aan of bel je op... Dan kan je het inkopen en heb je genoeg bewijs in je administratie. Focus moet natuurlijk zitten op dat aanbieden en dat iedereen dat duidelijk meekrijgt. https://www.arboned.nl/diensten/preventief-medisch-onderzoek-pmo/veelgestelde-vragen Zo'n vraag kun je het beste stellen aan de partij waar je de verzekering wilt afsluiten. https://www.arboned.nl/wat-u-moet-weten/onze-samenwerkingen/verzekeraars
  5. Keiharde sales op basis van de emotie die de doelgroep heeft bij de werkelijkheid die natuur heet; leven en dood. Eten en gegeten worden.
  6. In mijn regio heb je zoiets; https://www.deploegtilburg.nl/voor-wie/ Dat lijkt me wel aan te sluiten bij je wensen. Hoe dat in Den Helder zit? Ik heb geen idee. Den Helder is praktisch failliet, geen idee hoeveel toekomst je in zo'n stad hebt...
  7. Ook belangrijk is hoe je als ondernemer naar de wereld kijkt. Zie je bovenstaande input van @Highio als kansen voor een bepaalde doelgroep die daar geld voor over heeft of heb je als ondernemer een bepaald idee hoe volgens jou een bowlingbaan moet zijn en wil je dat door de strot duwen?
  8. Te abstract, maak het concreet. Wat zou je moeten doen om dit concreet te krijgen? Wat heb je nodig? Wie wil je spreken? Wat wil je verkennen? Dus je weet al wel "concreet" dat het iets in Azië moet zijn. Weet je hoe groot Azië is??? Aannames. Hoe weet je dit? Vergeet niet dat er ook kosten zitten in personeel opleiden en (initieel) aansturen. Iets staat nooit meteen. Je hebt een taal en cultuur barrière te overwinnen om te beginnen. Een dienst waar ook vraag naar is...? Dat kun je aantonen voor je zelf? Als we abstract blijven; vast wel. De juiste vragen stellen en beantwoorden door onderzoek te doen; Wat wil je precies? Waarom wil je het? Aan wie wil je het verkopen? Zitten die mensen erop te wachten? Een idee is niets waard. Het zit hem in de uitvoering... Succes
  9. De AP heeft een informatienummer; https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/informatie-en-meldpunt-privacy Wie gaat zijn aannames eens testen en komt met echte antwoorden...? @Hans v N Bedankt voor het aanbrengen van nuance.
  10. 1) Dit topic gaat over content marketing 2) Ik haalde oude en nieuwe voorbeelden aan en gaf toelichting daarop met als kader content marketing voor geïnteresseerde 3) Iemand ging een discussie voeren met me op basis van 1 zinnetje 4) Kreeg toen een versimpelde versie van eerstejaars CE studiemateriaal tegen mijn hoofd aangegooid als zijnde de waarheid 5) Voor mij heeft de wereld niet stilgestaan... Gelukkig! Dit soort basale opmerkingen is wel een goede bijdrage wil je zeggen? Marketing is altijd de balans vinden tussen kunst/creativiteit en wetenschap. Moderne content marketing strategieën en omnichannel strategieën zijn erg gestuurd door technologie en moderne wetenschap, soms meer dan 50%. Is dat de absolute waarheid? Nee, zeker niet. Techniek zit in de gereedschapskist van de moderne marketeer en als je het goed inzet kan het werken, maar het is geen must om resultaat te boeken. Het bestaan ontkennen en de voordelen ervan niet willen zien kan, in mijn ogen, je alleen maar beperken in je marketing werkzaamheden. - https://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2012/02/16/how-target-figured-out-a-teen-girl-was-pregnant-before-her-father-did/ - Het aanbod, de prijsstelling en risicoanalyse van AH's kassaloze to go-winkels is kunstmatige intelligentie. Het is nog steeds een vorm van kunst om de juiste technologie in te zetten voor een bepaald probleem en daar aan door te blijven ontwikkelen. Het is zeker een kunst om in marketingcommunicatie alle achterliggende techniek onzichtbaar te houden (om het begrijpbaar te houden) voor de doorsnee eind-gebruiker en daarmee zaken niet onnodig complex te maken. Wil je echt wat nieuws leren; http://www.chinatalk.nl/media/e-book/china-talk-5-nieuwe-retail-en-oude-gewoonten/ Een mooie samenvatting van hoe China experimenteert met New Retail. (Waar denk je dat Albert Heijn afkijkt...?) http://www.chinatalk.nl/new-retail-met-horten-en-stoten/ http://www.chinatalk.nl/boekrecensie-ai-superpowers/
  11. @TwaBla Bedankt voor je verhalen... Fabeltjes...
  12. De echte API staat hier aangegeven: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/technicalInformation.html Kost niets...
  13. Aannames en iets met oordelen, vooroordelen en veroordelen. Met zo'n belletje of de opsporingsambtenaar uitnodigen versterkt de TS zijn positie, hij kan dan kenbaar maken dingen te willen uitzoeken en zijn zorgen uiten. Wanneer hij niet communiceert met de Politie kunnen ze dat (logisch ook) opvatten als obstructie ongeacht of de zaak gegrond is of niet. Het zijn net mensen. De meesten lijken in dit topic te houden van paniekvoetbal, maar zo kom je natuurlijk niet tot een oplossing of 'overwinning'.
  14. "(die specifiek is)" -> gespecificeerd -> onderbouwd -> gegrond We bedoelen hetzelfde. Vandaar dat ik ook voorstelde met de politie hierover in gesprek te gaan zodat je kan navragen hoe gegrond iets is.
  15. Marketing (en daarmee dus ook content marketing, hoewel die strategie zoals hij vandaag de dag wordt uitgelegd nog niet zo oud is) is de afgelopen 30 jaar, net als de door de enorme groei van technologie in ons dagelijks leven, veel wetenschappelijker geworden omdat het gedrag/interactiviteit ook meer meetbaar is geworden indien met men als ondernemer ook actief data verzameld en bijhoudt.  Pfieuw dat is even slikken hoor. Sowieso mag jij ook wel eens goed nalezen wat ik nu precies wel en niet zeg, want de helft van je argumenten gaan over dingen die ik niet gezegd heb.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept