ik ben benieuwd of iemand mij kan zeggen welke overheidsdienst belast is met de controle op de naleving van milieuvoorschriften door de industrie. Ik maak mij zorgen om de uitstoot van een fabriek in mijn buurt en wil weten welke middelen mij ter beschikking staan, als burger, om erachter te komen wat die uitstoot precies is.
mijn gedachte was om via een wob verzoek gegevens op te vragen bij de overheid, indien deze controleert. Is dit mogelijk, volgens jullie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jelmar
jelmar
Hallo,
ik ben benieuwd of iemand mij kan zeggen welke overheidsdienst belast is met de controle op de naleving van milieuvoorschriften door de industrie. Ik maak mij zorgen om de uitstoot van een fabriek in mijn buurt en wil weten welke middelen mij ter beschikking staan, als burger, om erachter te komen wat die uitstoot precies is.
mijn gedachte was om via een wob verzoek gegevens op te vragen bij de overheid, indien deze controleert. Is dit mogelijk, volgens jullie?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64705-controle-van-industrie-door-overheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag