Jump to content
zrski

cursus snellezen?

Recommended Posts

Guest Kanban

Ik heb pas een boekje gelezen met technieken daarvoor! Erg handig. Ik ben er van overtuigd dat je kan leren snellezen door jezelf een aantal handigheden baas te maken. Een enorme discussie met een vriend van mij volgde. Hij beweerd dat je alleen leert snellezen door heel "veel" te lezen.

Natuurlijk helpt dat ook maar kun je van een cursus bewust de technieken toepassen. Als je dan veel gaat lezen worden de technieken een tweede natuur blablabla

Ik moet ook snel zo'n cursus gaan doen want ik lees erg langzaam.

Ps. Van die cursus die ze bij "thuiswinkelen" of zo op tv laten zien geloof ik geen donder. Die vent gaat zo snel dat het gewoon om uit te lachen is!

Ik hoop dat er nog een keer een apparaat wordt uitgevonden waarmee je rechtstreeks enorm veel informatie je hersenpan binnen laat lopen! Ik sta dan voorin de rij!

Vanavond maar ff wat boeken onder mijn kussen leggen!Misschien helpt dat ook.

Evert

Voor je allerlei dure cursussen gaat kopen, via KaZaa zijn (illegaal weliswaar) uitgebreide cursussen als .pdf te downloaden.

Ik heb er hier een van tot halverwege gevolgd, ik snap het idee en ik kan ook echt aanzienlijk sneller lezen als het moet (het gaat echt om technieken, zoals het lezen loskoppelen van het 'in je hoofd elk woord hardop meepraten'), maar het is voor mij nu bij elk boek of artikel een beetje kiezen tussen leeswijze 'vermoeiend maar snel' of 'ontspannen en langzamer'.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 5 leden online en 150 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept