Jump to content
MartinSaab
Verberg

Loods pand prive kopen of een bedrijf oprichten

Hallo allemaal

Geweldige site met goede tips heb ik gelezen. Vandaar dat ik ook graag een vraag wil stellen

Ik kan een kleine loods / pand kopen (met wat grond ernaast) waar ik eigenlijk eerst wat privé in wil hobbyen, maar misschien op termijn wel wat van wil verhuren.

Ik kan het pand privé kopen zonder enige fiscale voordelen, maar ik zou het pand ook kunnen kopen via een BV of eenmanszaak met mogelijk fiscale voordelen

In de komende jaren zal ik denk ik niet veel inkomsten genereren.

Wat is verstandig om te doen in deze (en fiscaal geaccepteerd). Waar haal ik het meeste fiscale voordeel uit als ik nu nog niet veel inkomsten ga genereren

Alvast bedankt voor mogelijk goede tips

Gr Martin

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Beste Martin,

HL is bedoeld voor vraagstukken over actief ondernemerschap. Hobby en eventuele verhuur van vastgoed horen daar helaas niet bij. Topic gaat derhalve een slotje op.

groet

Joost HL admin

JoostRietveld.nl : Fiscaal-juridisch adviseur: rechtsvormkeuze/-wijziging, samenwerkingsverbanden, bedrijfsoverdracht en exit-strategie: legal and tax

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 3 leden online en 238 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept