Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pomper
Pomper
Hoe gaan jullie, als ondernemers, om met de lange doorlooptijden / reactietijden?
Ik merk dat de tijden steeds langer beginnen te worden en dat het soms ook wel normaal lijkt te zijn dat iemand pas na enkele weken ergens op reageert.
Bijvoorbeeld het aanvragen van een financiering. Deze blijft gewoon weken liggen alvorens hij wordt opgepakt door iemand. Een doorlooptijd van 3 maanden is kennelijk normaal.
Of het nakijken van de status van een PostNL pakket. Duurt gemiddeld 4 tot 8 weken totdat je een reactie krijgt. En dan is het nog niet eens opgelost.
Maar ook terugbelverzoeken, hetzij gedigitaliseerd, worden niet (tijdig) opgepakt. Ik had een digitaal verzoek ingediend bij Centraal Beheer. Zou teruggebeld worden binnen 48 uur. Na 5 dagen wordt er pas contact opgenomen. Een mailtje aan Bol.com zou binnen 2 werkdagen beantwoord worden. Antwoord kwam pas na 3 weken.
Iedereen geeft aan dat het druk druk druk druk is. Echter lijkt het normaal te worden. En als je er iets van zegt dan wordt je al snel gezien als zeur....
Als ondernemer wil ik snel reageren. Wachten is geen probleem. Echter als iemand aangeeft binnen 2 werkdagen antwoord te geven dan verwacht ik wel binnen 2 dagen reactie.
Hoe gaan jullie hiermee om? Of ligt het gewoon aan mij?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag