• 0

PCR testlocatie starten/opzetten in Marokko

(aangepast)

Hoi goedemiddag,

 

Ik verblijf momenteel voor minimaal 1 jaar In Marokko, regio Oujda.

Ik heb een zorg achtergrond en recent een eigen succesvolle onderneming, in de zorg  in Nederland gehad. Ondanks dat ik pas 20 ben heb ik een mooie basis in werkervaring kunnen opdoen.

 

In de zorg en ik heb 2 jaar lang gewerkt als coronatester voor verschillende bedrijven.

Uit eigen ervaring heb ik gemerkt hoe lastig en prijzig het doen van een pcr test is in Marokko.

 

Ik heb tijd en ruimte en wil graag een eigen testlocatie starten voor reizigers. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij op weg kan helpen?

 

Want als medewerker voor iemand werken is heel iets anders dan voor jezelf starten. 

 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedemiddag,

 

Welke ervaring heb jij in de zorg en wat maakt deze ervaring relevant voor deze dienst?

In mijn ogen heeft een Corona-test weinig met het leveren van zorg te maken.

 

Hier verloopt het grotendeels middels aanbestedingen en kun je niet zomaar een test locatie starten. Ik weet niet hoe dit in Marokko is geregeld. 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

In Nederland een testlocatie starten geldenstrenge Nederlandse wet- en regelgeving moet houden

 

Ik vermoed dat dit voor Marokko ook geldt. Je eerste stap zal dan ook zijn om bij de Marokkaanse overheid (ministierie van Volksgezondheid) te informeren óf en waar je aan moet voldoen om een testlocatie in Marokko te starten.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.