2BeSam Geplaatst: 29 april 2022 2BeSam 1 0 Geplaatst: 29 april 2022 Goede morgen, Hoe boek ik de kosten die ik heb gemaakt voor het huren van een accommodatie en de kosten voor catering? Het gaat om een evenement die ik heb gehost. Dit valt niet onder reis en verblijfkosten toch? Ik hoor het graag, Groetjes Samira Link naar reactie
1 Ron van der Kolk Geplaatst: 29 april 2022 Ron van der Kolk 3,4k 14 598 Geplaatst: 29 april 2022 Welkom op Higherlevel. 3 uur geleden, 2BeSam zei: Hoe boek ik de kosten die ik heb gemaakt voor het huren van een accommodatie en de kosten voor catering? Het gaat om een evenement die ik heb gehost. Was het een feestje voor eigen klanten, eigen personeel? Of verzorgt je onderneming evenementen voor derden? Dit maakt nogal verschil voor de manier van inboeken. Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. Link naar reactie
2BeSam
2BeSam
Goede morgen,
Hoe boek ik de kosten die ik heb gemaakt voor het huren van een accommodatie en de kosten voor catering?
Het gaat om een evenement die ik heb gehost. Dit valt niet onder reis en verblijfkosten toch?
Ik hoor het graag,
Groetjes Samira
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag