• 0

Welke Bank

Wij gaan binnenkort een online zaakje beginnen.. Dus wij willen zowiezo een online bank..

 

Wij hebben iig prettige prive ervaring met Postbank.. Maar we weten ook dat overmaken van Postbank naar bijv. ABN heel langzaam gaat wat niet echt handig is bij zaken. Nu was onze vraag.. Nemen wij twee banken (postbank en abn(bijv.) of bijv. alleen abn?

 

Graag goede reacties en niet van die reacties van kijk maar op de site blabla..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kan het niet laten ;D: kijk eens op de site(s) van de banken en weeg de toegevoegde functionaliteiten eens af tegen de kosten van 2 bankrekening. Het is meer een persoonlijke kwestie wat gekozen wordt: twee bankrekeningen in de gaten houden is in sommige gevallen dubbel werk. Maar tegenover je klanten kan het wat extra service bieden.

 

Ik stel het meestal wel op prijs, maar dat komt omdat ik vind dat je geen bankzaken doet op een postkantoor... ::)

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie
  • 0

Met de zoekfunctie vind je al een hoop informatie die je vraag grotendeels beantwoord (tja ondanks dat het een verwijzing is nog steeds een goed antwoord ;))

 

De postbank is voor de eerste n transacties gratis. Geen reden om die niet te nemen dus. ABN kost wat meer (na het eerste gratis jaar) Als je toch als ABN neemt de postbank er gewoon bij nemen dus.

 

Overigens vind ik dat 'lang' niet storend. Duurt een werkdag of 2-3 om van PB naar bank over te schrijven. Ik heb in 5 jaar nog nooit iemand gehad die daar over klaagde.

Link naar reactie
  • 0

Wij gaan binnenkort een online zaakje beginnen.. Dus wij willen zowiezo een online bank..

 

Wij hebben iig prettige prive ervaring met Postbank.. Maar we weten ook dat overmaken van Postbank naar bijv. ABN heel langzaam gaat wat niet echt handig is bij zaken. Nu was onze vraag.. Nemen wij twee banken (postbank en abn(bijv.) of bijv. alleen abn?

 

Graag goede reacties en niet van die reacties van kijk maar op de site blabla..

 

Wat jíj wil.Het is een persoonlijke kwestie. En kijk toch maar hier op de site. Er zijn kilometers discussie over bankzaken. Deze vraag heeft verder wijnig met innovatie of ondernemerschap te maken dus gaat die dicht.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
twee bankrekeningen in de gaten houden is in sommige gevallen dubbel werk.

 

Ik krijg gewoon papiertjes binnen die ik inklop in m'n administratie. Met 2 rekeningen is dat hooguit een paar extra boekstuknummers. Als klanten op beide rekeningen gaan betalen is het inderdaad wel dubbel werk maar dat neem ik voor lief met 100% opslag ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 64 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.