Ik ben parttime, zo'n 14 uur per week, in loondienst bij een ziekenhuis. Daarnaast ben ik DGA 100% van een BV waar ik ongeveer 20 uur per week in werk. Klopt het ook anno 2023 nog dat het niet mogelijk is om het DGA-salaris naar parttime rato uit te keren?
Laatste topic dat ik hierover vind, is al flink oud.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tomas79
Tomas79
Ik ben parttime, zo'n 14 uur per week, in loondienst bij een ziekenhuis. Daarnaast ben ik DGA 100% van een BV waar ik ongeveer 20 uur per week in werk. Klopt het ook anno 2023 nog dat het niet mogelijk is om het DGA-salaris naar parttime rato uit te keren?
Laatste topic dat ik hierover vind, is al flink oud.
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74479-dga-naast-loondienst-dga-salaris-uitbetalen-wettelijke-norm/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag