Boetje1977 Geplaatst: 3 april 2023 Boetje1977 1 0 Geplaatst: 3 april 2023 Collegae, IK heb een bestaande horeca zaak en daarnaast wil ik een nieuwe zaak gaan starten in een pand in aanbouw. Voor zonnepanelen zijn er subsidies maar die kan ik aanvragen als ik een verbruik meld van vorig jaar van 50000 kwh. Dit kan ik dus nog niet overleggen. Heeft het wel zin om een aanvraag in deze te doen? En zo ja, wie kan mij daarbij helpen. Link naar reactie
0 Roel J Geplaatst: 3 april 2023 Roel J Retired Mod 7,6k 33 1476 Geplaatst: 3 april 2023 https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/isde/zakelijke-gebruikers/zonnepanelen De voorwaarden lijken mij vrij duidelijk, je moet voor deze subsidie middels de de nota van je energieleverancier aantonen dat je minimaal 50.000 KwH hebt geburikt. Dat kun je niet omdat er nog geen onderneming was. Dus kun je deze subsidie niet gebruiken. Ik zou eens bellen met een subsidieadviseur van RvO die kan je waarschijnlijk wel helpen met welke subsidies eventueel wel mogelijk zijn. Link naar reactie
Boetje1977
Boetje1977
Collegae,
IK heb een bestaande horeca zaak en daarnaast wil ik een nieuwe zaak gaan starten in een pand in aanbouw.
Voor zonnepanelen zijn er subsidies maar die kan ik aanvragen als ik een verbruik meld van vorig jaar van 50000 kwh.
Dit kan ik dus nog niet overleggen. Heeft het wel zin om een aanvraag in deze te doen?
En zo ja, wie kan mij daarbij helpen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag