Beste, we hebben enkele voorwaarden om een garantieprocedure te starten. Zoals factuur, serienummer, klachtomschrijving, foto’s en/of videos. 
 

Een klant weigert een filmpje te sturen van een klacht die ze heeft en dit is wel een van onze voorwaarden. Ze hoort een tikkend geluid dus dit is niet te zien op een foto. Middels het filmpje kan ik heel eenvoudig zien waar het aan ligt en het kan dan ook binnen 1 minuut worden opgelost, maar de klant weigert het te sturen en geeft aan dat ze alleen accepteert dat het product wordt afgehaald en haar geld terug krijgt. Herroepingstermijn is al verstreken. 
 

Mogen we eisen dat ze een filmpje stuurt? Hoe zit het met het retourhalen, kan ik de klant laten betalen voor het retour sturen naar ons, zodat ik er naar kan kijken. Grote kans dat er niks aan de hand is. Als ik het dan op onze kosten terugstuur moet het qua kosten etc wettelijk goed zijn? Uiteraard zullen we de verzendkosten voor de heen weg wel vergoeden als er wel wat aan de hand is. 

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74993-garantievoorwaarden/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Welkom op HL

 

Je mag van de klant in zo'n geval eisen dat je in de gelegenheid wordt gesteld de klacht op te lossen. Ontbinden van de overeenkomst kan pas als blijkt dat de klacht niet (binnen de grenzen van redelijkheid en billijkheid) verholpen kan worden.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74993-garantievoorwaarden/#findComment-674031
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    5 leden, 59 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.