Tweede Kamer-verkiezingen van november 2023

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, DaMedia zei:

Als elk dak (waar mogelijk) nu een bedekt werd met zonnepanelen en een horizontale windmolen (zoiets) en een batterij voor opslag, dan kan elk huishouden zichzelf redden, veel kleinbedrijven ook.

 

Ik ben inmiddels van het gas af. 1ste jaar 4200 opgewekt met zonnepanelen en 3800 verbruikt. overschot 400x0,09= 36 euro ontvangen.:angry-face: Als de saldering verdwijnt wordt het nog beroerder. In de winter wek je nauwelijks op en heb je een hoger verbruik ivm verwarmen.

Batterij is geen oplossing, wat je in de zomer overhoudt kan je niet tot de winter opslaan. Windwokkel of iets dergelijks zou ik wel willen maar geen toestemming gemeente.

 

Kernenergie is op termijn de enige optie, hopelijk ook met betaalbare tarieven. Met al het gekonkel van dit moment heb ik totaal geen idee wat voor coalitie er gaat komen.

 

Denk alleen dat de komende kabinetsperiode geen beslissingen genomen worden gezien de verdeeldheid in de politiek en verschillen tussen 1ste en 2de kamer.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.