Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ProCeed
ProCeed
Goedemorgen,
Indien ik mijn inkoopfacturen inboek, boek ik deze meestal (als het om materialen en gereedschappen gaat) allemaal onder inkopen hoog.
Doe ik dit dan goed, of moet ik alles separaat scheiden in inkopen hoog en aanschaf gereedschapen?
Heeft dit ook invloed op mijn cijfers?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen