Ik heb plannen voor een website, een website waar winkeliers op kunnen adverteren en waar ik landelijke reclame voor wil gaan maken. Het is een soort presentatiepagina...(één van de vele, maar deze is toch anders!)
Alleen, hoe bepaal ik wat ik kan vragen aan advertentiekosten.
Ik zou ook niet weten waar ik vergelijkingsmateriaal vandaan kan halen. Hebben jullie tips?
Ik weet zeker dat deze website wordt bekeken door het publiek dat zij willen dat er gaat kijken. Als ik er maar goede reclame voor maak, wat ik van plan ben. Een reclamefolder kost ook aardig wat net als een goede advertentie in de Telegraaf op zaterdag en op internet ben je natuurlijk dag en nacht bereikbaar. Ik ben trouwens niet van plan om zoveel geld ervoor te gaan vragen als de Telegraaf hoor.
Mijn vraag is dus: hoe bepaal ik deze kosten. Wat is redelijk?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KvD1980
KvD1980
Hoi,
Ik heb plannen voor een website, een website waar winkeliers op kunnen adverteren en waar ik landelijke reclame voor wil gaan maken. Het is een soort presentatiepagina...(één van de vele, maar deze is toch anders!)
Alleen, hoe bepaal ik wat ik kan vragen aan advertentiekosten.
Ik zou ook niet weten waar ik vergelijkingsmateriaal vandaan kan halen. Hebben jullie tips?
Ik weet zeker dat deze website wordt bekeken door het publiek dat zij willen dat er gaat kijken. Als ik er maar goede reclame voor maak, wat ik van plan ben. Een reclamefolder kost ook aardig wat net als een goede advertentie in de Telegraaf op zaterdag en op internet ben je natuurlijk dag en nacht bereikbaar. Ik ben trouwens niet van plan om zoveel geld ervoor te gaan vragen als de Telegraaf hoor.
Mijn vraag is dus: hoe bepaal ik deze kosten. Wat is redelijk?
Dank je!
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7583-advertentietarieven-landelijke-winkel-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag