Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
learnEveryday
learnEveryday
Beste leden,
Een kennis van mij runt een eigen schoonmaak en facilitair dienstverlenend bedrijf. Het gaat om een kleine eenmanszaak met <10 personeel die voornamelijk actief is met schoonmaakwerkzaamheden (denk aan dagelijks/periodiek, opleveringsschoonmaak, glasbewassing etc.) in verschillende bouwketen. Binnen één van deze bouwketen is aan deze kennis de vraag gesteld of er naast de dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden ook interesse is in het oppakken van de kantinecatering voor een duur van 2,5 jaar. Deze kennis is enorm geïnteresseerd (kan hier weer meer ervaring in opdoen dat interessant kan zijn in toekomstige uitbreiding), en heeft mij gevraagd of ik hierbij kan helpen.
De kantinecatering richt zich op de medewerkers die werkzaam zijn op de bouwlocatie. Bij verschillende pauzes betreden zij de kantine waar ze kunnen zitten. De kantine heeft een kleine eigen keuken met counter en veel zitplaatsen.
In de afgelopen tijd heb ik deze kennis geholpen met het volgende:
Bovenstaande zaken zijn vooral gericht op het plannings- & operationele gedeelte van de kantine, waar ik ook vooral benieuwd naar ben zijn wet- en regelgeving, administratieve en belastingtechnische zaken.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag