Agenda: Webinar feiten en spookverhalen over de verplichte AOV

Aanbevolen berichten

Datum evenement: 13-03-24
Tijdstip: 20:00
Locatie: online
Prijs: gratis
Organisator: Norbert Bakker (B2Bsure) en SamSamKring
Website link naar meer informatie en aanmelden evenement:
Samenvatting event:

 

 

Helaas zijn er wat partijen die spookverhalen vertellen en daarmee sommige ZZP’ers de stuipen op het lijf jagen. “Je MOET NU iets doen, ANDERS”… 

 

Gelukkig zit het zo niet in elkaar, je hoeft nu niet per se iets te doen, maar als je toch al aan het twijfelen bent, is 2024 wel een geschikt moment om je te gaan oriënteren.

 

Ook zijn er snelle online aanbieders die met veel marketingbudget suggereren dat je binnen 15 minuten een goedkope en goede AOV dekking kunt afsluiten waarmee je de veel duurdere verplichte AOV kunt oplopen 

 

Goedkoop blijkt vaak duurkoop. Wie zich laat verleiden tot een snel online aanbod zonder bredere oriëntatie blijkt vaak slechter en zelfs duurder uit. 

 

Wij zijn uitstekend op de hoogte van de  meest actuele plannen voor de verplichte AOV en brengen je het feitelijke verhaal. En natuurlijk gaan wij ook iets vertellen over waarom het verstandig is nu al iets te regelen. En waarom je dat in combinatie met SamSamkring kunt doen.

 

Ook krijgt iedere deelnemer het aanbod om een geheel vrijblijvende (en kosteloze!) persoonlijke indicatie te krijgen van de kosten en mogelijkheden van een goede AOV in combinatie met SamSamKring. 

 

Schrijf je in voor onze live webinar, leuk als je er bij bent!

En… Hoort zegt het voort!

 

Deze live webinar is een samenwerking tussen B2Bsure en SamSamkring. Je krijgt een toelichting op de impact van de verplichte AOV op ondernemers en een uitleg over de werking van SamSamkring (schenkkring). Alle ruimte voor vragen tijdens de webinar!

 

image.png.01f44a8e92d8ec1a1ffdf641aafec59c.png

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Een oplettend lid maakte me erop attent dat in mijn handtekening per abuis een verkeerde datum stond. Voor de goede orde dus: het webinar is dus op woensdagavond 13 maart. 

 

Verder nuttig om te weten: woensdagavond 13 maart vertel ik je niet alleen de feiten over de verplichte AOV, maar reken ik je ook voor hoe "goedkoop" die zogenaamde snelle online aanbieders (waar je geen ""dure adviseur"" bij nodig hebt 😉 ) nu echt zijn.

En ik vertel je hoe je een schenkkring zoals SamSamKring kunt combineren met een AOV en toch een uitkering kunt krijgen bij bij bevallingsverlof.

En last but not least ga ik je iets vertellen over de aankomende internetconsultatie en hoe jij als zelfstandige daarin een belangrijke rol kunt spellen voor jezelf en alle andere ondernemers.

Kun je niet woensdagavond? Meld je dan toch aan: je krijgt dan na het webinar de link toegestuurd waarmee je de opname kunt terugkijken op een moment dat jou past. (en mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze mij of SamSamKring dan gerust.

PS: aanmelden kan hier: aanmeldlink

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.