Ga naar inhoud

Voorraadrekening als W&V rekening

Geplaatst:

malicra

Hallo HL'ers,

Ik hoop dat jullie met met het volgende zouden kunnen helpen:

Ik wil een nieuwe voorraadrekening aanmaken en controleerde hoe de andere voorraadrekeningen zijn ingesteld.

Nu zag ik dat er aangegeven staat dat het 'winst&verlies' rekeningen zijn en dat het 'kosten' zijn. Ik neem aan dat dit eigenlijk 'balans' en 'vlottende activa' had moeten zijn.

Probleem is nu dus dat de hele voorraad als 'kosten' staat aangegeven. Weet iemand misschien een eenvoudige oplossing? Als ik het aanpas naar 'balans' dan neemt hij denk ik alle boekingen die ik al heb gedaan niet mee, of wel? De enige oplossing die ik zie is alles opnieuw invoeren.... Ik hoop dus dat het ook makkelijker kan.

Groeten Yvette

Featured Replies

Geplaatst:

Marco.

Malicra,

Als je dit omzet naar balans, vlottende activa zal het programma alle boekingen meenemen. Gewoon even de stamgegevens aanpassen.

www.accuratio.nl | Administratiekantoor voor Midden- en Kleinbedrijf.

Geplaatst:

malicra

• Auteur

Maar een deel van de boekingen zijn ook al verwerkt, neemt hij die wel mee? (Ik gebruik trouwens Exact compact)

Geplaatst:

Marco.

Ze zullen allemaal worden meegenomen.

www.accuratio.nl | Administratiekantoor voor Midden- en Kleinbedrijf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.