• 0

Wie kent de www.milliondollarhomepage.com en kan hier iets verstandigs over zeggen.

Ik heb erover gelezen, de site bekeken, en ik verbaas me erover dat je hiermee geld kunt verdienen. Maar misschien kan ik hier wel iets geweldigs van leren.

Mijn vragen:

- Hoe zou de maker dit voor elkaar gekregen hebben? Vooral de eerste 100 tot 500 advertenties verkopen lijkt me hartstikke moeilijk.

- Is deze site het ultieme bewijs dat een goede verkoper met gemak ook lucht kan verkopen? of is het eigenlijk gewoon een briljant plan, veel slimmer doordacht dan op het eerste gezicht lijkt.

- Zit hier een model achter waar je in andere vorm ook iets mee kan of is dit éénmalig?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden en groetjes :)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7648-nieuw-concept-milliondollarhomepage/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Via de verschillende links zie je trouwens wel een enorme berg kopiën.

Iemand heeft een verzamelpagina van copycats gemaakt.

http://top.pixeldir.com/

Tot nu toe zie ik nog weinig vooruitgang op de sites van de verschillende copycats..................

• 0

Hier vind je trouwens een (grappig) filmpje over Alex Tew waarin alles kort wordt samengevat.. Hoe hij op het idee is gekomen en welke stappen hij heeft doorlopen om zo succesvol te worden.

http://video.google.com/videoplay?docid=-1808410405919690244&q=alex+tew

Eelco

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

• 0

Ik begrijp de toegevoegde waarde niet zo van zo'n site. Eenmaal een keer op die te zijn geweest, denk je leuk en goh wat een bedrijven nog die daar hun banner en pixel plaatsen. Nu ik weet wat daar is en als ik de link weer ergens voorbij komen, neem ik echt niet de moeite om daar nou iedere keer te gaan kijken, bovendien als ik daar ben, wat zou ik dan opeens moeten gaan aanklikken? Dat is dan toch ook prikken in het donker?

Je zou iets bedenken wat mij iets oplevert als ik daar naar toe ga.

bezoekers laten delen in de opbrengsten of zoiets, maar toch ook veel meer concentreren op toegevoegde waarde creatie. What's in for me!

Perry

Die Tew figuur had ook niets te bieden op zijn website, en toch komen (alleen vanwege media aandacht) er veel mensen en dus ook bedrijven op af. Ik denk dat het niet zo zeer gaat of persoon A ook weer terugkomt, maar gewoon om zoveel mogelijk verschillende bezoekers.

De toegevoegde waarde is die 1 miljoen voor de student, weer een nieuws item voor de media, goeie plek om te adverteren voor de bedrijven, een interesante site voor de gewone surfer op internet, een leuk / ietwat bizar nieuws artikel om te lezen voor de media lezers/kijkers en last but certainly not least, weer een topic om in dit forum te behandelen! :)

www.maastrichtmoetjehoren.nl

• 0

De toegevoegde waarde is die 1 miljoen voor de student, weer een nieuws item voor de media, goeie plek om te adverteren voor de bedrijven, een interesante site voor de gewone surfer op internet, een leuk / ietwat bizar nieuws artikel om te lezen voor de media lezers/kijkers en last but certainly not least, weer een topic om in dit forum te behandelen! :)

Perry vraagt zich af wat de toegevoegde waarde is van de klonen, niet van het originele en veel media-aandacht krijgende oorspronkelijke idee. Waarm dit naäpen zonder iets extra's te doen waardoor je mensen trekt (met het oog op het feit dat je toch niet de media-aandacht krijgt die de oorspronkelijke bedenker wel kreeg)?

• 0

Perry vraagt zich af wat de toegevoegde waarde is van de klonen, niet van het originele en veel media-aandacht krijgende oorspronkelijke idee. Waarm dit naäpen zonder iets extra's te doen waardoor je mensen trekt (met het oog op het feit dat je toch niet de media-aandacht krijgt die de oorspronkelijke bedenker wel kreeg)?

Dat is mooier verwoord en precies waar ik op doel inderdaad.

Perry

• 0

Ieder zichzelf respecterend wezen op deze planeet vraagt zich op dit moment af waarom zij niet op dit idee zijn gekomen. Waarom is die student hierop gekomen en wij zelf niet?

Om het kleine restje eigenwaarde dat wij nog bezitten te redden, grijpen we onze kans om een kopie te maken van het idee en bidden we tot een hogere macht om toch maar in ieder geval een klein beetje te mogen proeven van de rijkdom, die eigenlijk voor onszelf had kunnen zijn. Ieder van ons had dit idee kunnen bedenken. Ok, het is niet iets om trots op te zijn, maar het zorgt wel in 1 klap voor een mooi belegde boterham.

Dus ik denk dat die mensen het toch maar gewoon proberen om te kijken of het idee nog kan werken. Voor de media is dit idee al oud nieuws en dus vergaande glorie, voer voor het archief.

Je kunt wel inspiratie opdoen door de pixel affaire en iets origineels bedenken. Een site waar ouders hun pasgeboren kind kunnen plaatsen (dwz. een foto), tegen betaling. Ouders laten graag hun kind zien en zijn hier trots op. Bezoekers kunnen in 1 klap een overdosis aan schattige kindergezichtjes krijgen. Ook altijd leuk, als je je verveelt. En lukt het je om veel bezoekers te krijgen, dan komen die bedrijven weer om de hoek kijken, en voila: reclame inkomsten. :)

Of een site met foto's van pasgekochte huizen. En zelfde principe. Of huisdieren. Of begin een weblog of podcast met nieuws en info waar veel mensen op af komen! Ik las vandaag dat er in Nederland zo'n 600.000 weblogs bestaan en dat je eigenlijk niet echt meetelt in het leven, als je zelf geen weblog hebt.

Ik zou de pixel affaire niet kopieren. Het is veel leuker om iets origineels te bedenken! :)

www.maastrichtmoetjehoren.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar