• 0

Hoe kom ik aan financiering

??? Beste mede startende ondernemers. Ik had een heel goed plan uitgedacht kreeg ok te horen dat het goed was en een hele grote kans maakt. Wat is nu mijn probleem!? Ik heb geen eigen geld dus kan ik geen financiering krijgen bij de bank. Ze willen een onderpand zien van een kleine inleg al is het plan nog zo goed. Ik heb ok niemand in de familie die een suikeroompje is helaas. Dus nu moet mijn plan de ijskast in want hoe kom ik aan een investeerder of medepartner.

 

Even de titel wat duidelijker gemaakt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

(Kan een moderator de topictitel aanpassen, dit is een beetje een verwarrende titel)

 

Welkom op het forum dbruin!

 

Op welk gebied speelt je idee zich af, kun je daar iets over vertellen? Je bent al bij de bank geweest, dat betekent dat je plan al helemaal uitgewerkt is?

 

Omdat ik niet weet waarmee je ongeveer bezig bent zomaar wat algemene manieren om aan geld te komen:

 

Je kunt een bedrijf zoeken dat hier erg baat bij zou kunnen hebben, en vragen of zij het willen voorfinancieren. Je kunt een buiten je eigen familie rondkijken of er iemand is die het leuk vindt er wat geld in te stoppen, zodat je kunt starten (eventueel dat die persoon mee gaat doen, wie weet kan hij of zij nog extra expertise inbrengen, op gebieden waar jij dat misschien niet hebt). Je kunt eens informeren bij een intermediair (er lopen er enkele van hier op het forum rond) hoe het zit met alternatieve financiering.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.