ik heb bedacht om naast mijn normale baan een KVK nummer te nemen en wat kleine handelspraktijken te beginnen die uiteindelijk moeten uitgroeien tot een volwaardig bedrijf.
is het geoorloofd om nu al grote kosten te maken zoals bijvoorbeeld een financial lease voor een auto die ik bijna 100% price gebruik, apparatuur, etc. De omzet zal zeker de eerste 2 tot 3 jaar minder dan 20.000 zijn terwijl de financial lease op de auto alleen al 12.000-15.000 zal zijn en alle autokosten betaald worden vanuit privé
de reden waarom ik dit vraag is dat ik met bovenstaande nu al uit de leaseregeling van mijn werkgever kan stappen en met een reiskostenvergoeding+financial lease goedkoper en flexibeler uit ben terwijl ik meer vrijheid heb in auto keuze.
het gaat hier dus om financial lease producten, niet om operational lease.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
highlander53
highlander53
Goedemorgen,
ik heb bedacht om naast mijn normale baan een KVK nummer te nemen en wat kleine handelspraktijken te beginnen die uiteindelijk moeten uitgroeien tot een volwaardig bedrijf.
is het geoorloofd om nu al grote kosten te maken zoals bijvoorbeeld een financial lease voor een auto die ik bijna 100% price gebruik, apparatuur, etc. De omzet zal zeker de eerste 2 tot 3 jaar minder dan 20.000 zijn terwijl de financial lease op de auto alleen al 12.000-15.000 zal zijn en alle autokosten betaald worden vanuit privé
de reden waarom ik dit vraag is dat ik met bovenstaande nu al uit de leaseregeling van mijn werkgever kan stappen en met een reiskostenvergoeding+financial lease goedkoper en flexibeler uit ben terwijl ik meer vrijheid heb in auto keuze.
het gaat hier dus om financial lease producten, niet om operational lease.
bedankt voor het inzicht!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77197-financial-lease-zonder-bedrijfsactiviteiten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen