Aanbevolen berichten

Beste ondernemers, 

🎆 Het einde van het jaar nadert — een mooi moment om terug te kijken op alles wat je als ondernemer in 2024 allemaal hebt bereikt. Maar ook wat jullie bijdrage op Higherlevel teweeg hebben gebracht! Dankzij jullie berichten, reacties en vragen hebben we als ondernemerscommunity grote stappen gezet in groei, innovatie en kennisdeling. 

En we zijn trots op alle ondernemers die via ons platform kansen hebben gegrepen, uitdagingen hebben overwonnen en elkaar met advies hebben ondersteund. 

📈 Met 2025 in zicht nodigen we jullie uit om jullie zakelijke voornemens te delen. Welke doelen en ambities heb jij voor het nieuwe jaar?  

🍾 We wensen jullie fijne feestdagen en een succesvol, gezond en inspirerend 2025! 

En we zien jullie graag op onze Nieuwjaarsborrel!

Met feestelijke groet, 

Het hele Higherlevel team 

Nou, aftrappen dan maar. Na een jaar pensionado gaat het toch wel weer kriebelen. Momenteel doe ik alleen nog de aansturing en administratie van het schoonmaakbedrijf met mijn vrouw. Dat geeft dus ruimte om nieuwe plannen te ontwikkelen.

Als bedrijf leveren we al lange tijd sanitair supplies zoals toiletpapier, handdoekjes en alles wat er verder bij hoort. Omdat ik nog steeds interessante condities heb wil ik hiermee de boer op gaan in 2025. Voorraadbeheersing en levering kan volledig automatisch en de leverancier kan ook rechtstreeks bij de klant bezorgen. Veel werk wat van achter mijn laptop kan.

Met een oude klant ben ik bezig om een nieuwe dienstverlening op schoonmaakgebied op te zetten speciaal voor sportclubs en verenigingen die vaak een beperkt budget voor schoonmaak hebben. Dit staat nog op de tekentafel maar begint inmiddels wel vorm te krijgen.

Beste Henk,

Onderstaande tekst publiceerde ik zojuist bij Higher Level; ook ik ben pensionado maar weet van geen ophouden!! Zelfs na een kaakbeschadiging na een zwaar fietsongeval (waardoor ik momenteel een spraakgebrekje heb) ben ik gewoon doorgegaan. En ook ik ben inmiddels in contact aan het treden met meerdere ondernemingsplan, vnl. in de Benelux, Frankrijk en Duitsland, mijn belangrijkste werkgebied (ik heb de exclusieve verkooprechten van de nieuwe eigenaren in de UK voor west Europe, Hongarije en aangrenzende landen). Dat laat ik niet gaan; wil mijn bedrijfsactiviteiten graag overdragen aan wat ik noem de jongere generatie.

Heb je suggesties duenaangaande laat het me weten enne..........voor niks gaat de zon op.

Dus als je ideeën hebt over overname dan laat ik me financieel van de juiste kant zien!

Dit publiceerde ik dus:

MECHANISCHE PAARDENMESTVERWIJDERING

Voor optimale EFFICIENCY & PAARDEN WELZIJN

Terra-Vac Lakenheath UK kent twee modellijnen:

1.  Terra-Vac mestveegmachines speciaal voor weidegrassen

2.  Terra-Vac mestzuigmachines voor multifunctioneel gebruik

Waar staat Terra-Vac voor?

1.  Bovenal voor een efficiënte, snelle en zeer grondige mestverwijdering uit weiden, paddocks, stalboxen, park en van de parking

2.  maar ook bladafval, klein zwerfafval en dode grassen en mossen uit de weiden worden verwijderd

3.  en de wormvorming in de weiden wordt met gemiddeld 60% teruggebracht zodat uw paarden veel minder vaak ontwormd behoeven te worden wat u aanzienlijke besparingen oplevert!

4.  en de stalgangen en stalboxen en paddocks kunt u prima schoon houden met een Terra-Vac mobiele zuigunit met mestverzamelaar of met een compacte zuigmachine met benzinemotor of aftakas aandrijving

5.  Vriendelijke prijzen van  € 5.280,00 tot € 19.648,00 af fabriek (prijzen 2024 blijven geldig tot 01.03.2025)

6.  voor efficiënt en tijdbesparend GEBRUIKSGEMAK

Om de  mestverwijdering uit met name de weiden efficiënter aan te pakken adviseren wij uw machinepark uit te breiden met een:

-      Terra-Vac Sweeper mestveegmachine

-      of met een Terra-Vac Stud mestzuigmachine

-      of een combinatie van beide technieken

Breidt uw machinepark uit met een TERRA-VAC

Met eigen kapitaal - of via ons financial leasenetwerk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar