Beste lezers , ik zou graag een smartshop willen open in de provincie Flevoland, maar heb alleen geen idee hoe de regelgeving van deze provincie op dit gebied is.
Heeft iemand ervaring met deze provincie en weet iemand hoe de regelgeving van deze provincie is op dit gebied?
Of heeft iemand zelf al eens geprobeerd een smartshop te starten in deze provincie maar is dat door tegenwerking van gemeente of provincie mislukt dan hoor ik graag van jullie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dcommander
dcommander
Beste lezers , ik zou graag een smartshop willen open in de provincie Flevoland, maar heb alleen geen idee hoe de regelgeving van deze provincie op dit gebied is.
Heeft iemand ervaring met deze provincie en weet iemand hoe de regelgeving van deze provincie is op dit gebied?
Of heeft iemand zelf al eens geprobeerd een smartshop te starten in deze provincie maar is dat door tegenwerking van gemeente of provincie mislukt dan hoor ik graag van jullie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7781-smartshop-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag