ik zit met een probleem, misschien weten jullie me wel raad te geven. het zit zo: Ik ga een ecommerce site ontwikkelen voor één bepaalde doelgroep. Op deze site kunnen leveranciers dan hun producten opzetten. Dat is allemaal geen probleem, maar... ik zit toch met een vraagje. Stel dat er nu 10 leveranciers allemaal dezelfde producten op mijn site zetten, dan ben ik bang dat ze gaan zegge: kijk de concurrent zit ook op uw site, heeft betere prijzen enzo, ik doe niet meer mee... Hoe kan ik dat oplossen of voorkomen? moeilijk vraagstuk
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DirtyDiana
DirtyDiana
hallo,
ik zit met een probleem, misschien weten jullie me wel raad te geven. het zit zo: Ik ga een ecommerce site ontwikkelen voor één bepaalde doelgroep. Op deze site kunnen leveranciers dan hun producten opzetten. Dat is allemaal geen probleem, maar... ik zit toch met een vraagje. Stel dat er nu 10 leveranciers allemaal dezelfde producten op mijn site zetten, dan ben ik bang dat ze gaan zegge: kijk de concurrent zit ook op uw site, heeft betere prijzen enzo, ik doe niet meer mee... Hoe kan ik dat oplossen of voorkomen? moeilijk vraagstuk
Grtz
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7821-vraag-ecommerce/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag