• 0

vraag ecommerce

hallo,

 

ik zit met een probleem, misschien weten jullie me wel raad te geven. het zit zo: Ik ga een ecommerce site ontwikkelen voor één bepaalde doelgroep. Op deze site kunnen leveranciers dan hun producten opzetten. Dat is allemaal geen probleem, maar... ik zit toch met een vraagje. Stel dat er nu 10 leveranciers allemaal dezelfde producten op mijn site zetten, dan ben ik bang dat ze gaan zegge: kijk de concurrent zit ook op uw site, heeft betere prijzen enzo, ik doe niet meer mee... Hoe kan ik dat oplossen of voorkomen? moeilijk vraagstuk

 

Grtz

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

doelstelling: goedkoop hardware verkopen van verschillende leveranciers. De vraag heeft toch niets te maken met doelstellingen ofwel? Ik denk dat veel mensen met deze vragen zitten: hoe kunnen verschillende leveranciers, die op een website dezelfde producten verkopen, mekaar niet als concurrentie gaan zien en later gaan afhaken...

Link naar reactie
  • 0

ik persoonlijk denk dat de merken wel hun eigen trots hebben zeg maar, en het niet erg vinden. ik bedoel als je naar mycom of een andere internetshop gaat kom je toch ook allemaal merken tegen? als ik van 'n vriend hoor dat ie hele slechte ervaring heeft met acer en hele goede met asus (ik zeg maar wat), tja dan kies ik al snel voor asus, ook al kan ik acer goedkoper kopen.

Link naar reactie
  • 0

Wil je a) computers van merk A en merk B op je site gaan zetten of b) wil je leverancier A computer van merk A en leverancier B diezelfde computer op je site laten zetten?

 

a) Geen probleem, dat zie je overal.

 

b) Op prijsvergelijking sites zie je dat. Wat me opvalt, bij bv. kieskeurig en Tweakers pricewatch, dat daar met name kleinere webshops hun producten aanbieden. Ze hebben dus het probleem dat bedrijven niet willen. Of dat oplosbaar is geen idee maar geef wel even aan waar het precies over hebben.

 

Dit heeft overigens weinig met automatisering noch internet te maken, verplaatst naar marketing en commercie dus.

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Misschien kun je wat leren van Take-it-now?

Martijn heeft veel gepubliceerd over hoe hij zijn online store voor verkoop van hard- en software heeft opgezet. Je kunt daarover onder andere lezen op http://www.virtualiseer.com/

 

Volgens mij biedt hij trouwens ook kant en klare ecommerce omgevingen voor (groot)handel aan, dus misschien dat je daar ook nog wat mee kan.

http://www.iceshop.nl/

 

Veel succes!

 

--Rene.

Winkwaves introduceert het nieuwe vinden: http://watvindenwijover.nl

 

Laat je inspireren en inspireer anderen...

 

Kijk bijvoorbeeld op watvindenwijover.nl/ondernemen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.