Ga naar inhoud
Geplaatst:

Francesco

Ik heb op 1 januari een eigen bedrijf gestart, ingeschreven KvK en Belastingdienst. Van Belastingdienst heb ik nog niets ontvangen, ik heb gehoord dat dat vaak even duurt.

Mijn vraag is of ik nu al wel facturen kan sturen (zonder dat ik een BTW-nummer heb). Moet ik dan nog iets speciaals vermelden ofzo?

Featured Replies

Geplaatst:

willemj

Zoek even op het woord 'BTW' (helemaal bovenaan de pagina vind je de zoekfunctie) Deze vraag is al vele malen gesteld en vele malen beantwoord.

Geplaatst:

MarkScholten

Indien het een nederlandse eenmanszaak betreft (wat ik zo even niet na kan gaan) dan krijg je als BTW nummer indien je niet eerder een bedrijf hebt gehad normaal gesproken: NL[sofinummer]B01 [sofinummer] vervang je uiteraard door je eigen sofinummer.

 

Indien je het BTW nummer snel wilt hebben moet je even bellen met de belastingdienst (0800-nummer).

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.