Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

tulsa 25

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem, op kruisposten staat een bedrag van 1179. Het lijkt of alles dubbel is geboekt maar dat is niet het geval, ik heb alles gecontroleerd maar kan geen fouten vinden. Ik wil het op 0 hebben zodat ik het boekjaar kan afsluiten. Kan iem mij helpen?

Alvast bedankt :-\

Featured Replies

Geplaatst:

Erik@chainsupport

Volgens mij zul je toch nog een keer je boekingen moeten controleren. Ergen bij het heen-en-weer boeken tussen bank, giro en/of kas zal er toch iets zijn blijven hangen....

www.chainsupport.nl

stippel je eigen loopbaan uit, voordat iemand anders dat doet....

Geplaatst:

Abcora

Controleer voor je de kruisposten gaat aflopen voor het vinden van een verschil of er niet op de eerste bankafschriften van 2006 stortingen uit 2005 zijn bijgeschreven. Misschien is een saldo per balansdatum op de kruisposten wel juist. Dient het saldo wel 0 te zijn dan resteert helaas niets anders dan het controleren van de grootboekkaart kruisposten.

;)

www.abcora.nl

Geplaatst:

tulsa 25

• Auteur

Bedankt voor jullie reactie,

Ik heb alles nog 1 keer nagekeken, het is opgelost, ik heb een uitdraai gemaakt van kruisposten, in het kasboek waren sommige opnames niet geboekt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.