• 0

Effectief Klanten Werven

Ik ben een eigen Schildersbedrijf begonnen(een eenmanszaak),ik vind het erg lastig om klanten te werven,

Ik heb wat visite kaartjes laten maken,en ben ook al aardig aan het folderen geweest.

Maar om welke reden dan ook geeft dit absoluut niet het gewenste resultaat.Ik richt mij hoofdzakelijk op Particulieren,ik heb ook al stucadoorsbedrijven gezocht want waar gestuct word moet ook geschilderd worden,ook daar nog geen succes mee,

 

Hoop dat er mensen(collegas)zijn die mij van wat goede tips kunnen voorzien

 

Bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Jeroni,

 

Je hebt in erg korte tijd erg veel vragen gesteld en mensen hier om hulp gevraagd. Eerder werd je gevraagd om eerst eens goed rond te kijken en gebruik te maken van de zoekfunctie hier.

 

De vraag hier laat duidelijk zien dat je dit niet gedaan hebt : we hebben een uitgebreid scala aan werven-vragen. Maak goed gebruik, geen misbruik van dit forum. En stel daarna vragen die zo concreet zijn, dat wij weten wat je anders vraagt dan een zo algemene vraag die je nu stelt.

 

Daarom gaat dit onderwerp op slot.

Link naar reactie
  • 0

Hoop dat er mensen(collegas)zijn die mij van wat goede tips kunnen voorzien

 

Ga wat schilderen. Kan me niet schelen wat! Ga voor het huis met al de passie die je hebt je hek schilderen, heb je geen hek, schilder die van de buurman of het buurthuis, als iemand langs komt vraag je of ze het mooi vinden, ga een gesprek aan en zeg dat je zo graag nog meer wilt schilderen, laat zien dat je dit wilt gaan doen... Lijkt me sterk als je na drie dagen schilderen nog bij je buurman zit.

 

Nog gekker...krijg ik vast reacties op....

 

Zeg niet wat je kost, maak een prijs voor materiaal en laat mensen achteraf betalen wat ze je waard vonden..

 

U betaald wat u mij waard vond!

 

Perry

P.S. Oeps al op slot! Terecht :-)

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.